Lovato Smart to nowy, funkcjonalny, wydajny i oszczędny wielopunktowy system wtrysku sekwencyjnego. Sterownik dający możliwość łatwiejszej instalacji i obniżenia kosztów jest w stanie przetworzyć w bardzo zaawansowany sposób sygnały z systemu benzynowego, powodując iż sygnał MAP jest już nie potrzebny. Wprowadzona nowa listwa wtryskowa może być zastosowana w wersji z 4 wtryskiwaczami jak i również w wersji 2+2 dla siłowników BOXER oraz innych specyficznych silników. Ponadto, na listwie zabudowany został czujnik temperatury i ciśnienia gazu.
Lovato jest gwarantem prawidłowego funkcjonowania najnowszego systemu SMART. System SMART jest atrakcyjną propozycja zarówno pod względem technicznym jak i cenowym, tak bardzo oczekiwaną przez montażystów oraz ich klientów.
Gaz LPG, w stanie ciekłym , wypływa ze zbiornika przez wielozawór ( który połączony z wlewem służy także do tankowania LPG ) i skierowany zostaje do komory silnika przez przewód, na którym umieszczony jest elektrozawór LPG, umożliwiający przepływ gazu tylko przy pracującym silniku i przełączniku ustawionym w pozycji “GAZ”. W Komorze silnika znajduje się reduktor, gdzie następuje redukcja ciśnienia gazu LPG oraz zmiana stanu skupienia z ciekłego w gazowy.
Wielopunktowy system wtrysku sekwencyjnego LANDIRENZO OMEGAS 4.0, należy do najnowocześniejszych dostępnych na rynku, systemów zasilania gazem LPG w fazie lotnej. Komputer ECU (sterownik), określając aktualny czas wtrysku gazu, opiera się na przejętych podczas zasilania gazem, czasach wtrysku benzyny. Oznacza to, że kontrola nad silnikiem leży w gestii komputera wtrysku benzyny (sterownika) a sterownik instalacji gazowej przetwarza polecenia wygenerowane dla wtryskiwaczy benzynowych na odpowiednie polecenia dla wtryskiwaczy gazu.
Aby zachować idealną zgodność z systemem benzynowym, komputer ECU(sterownik) systemu gazowego, uruchamia wtrysk gazu na tym samym cylindrze z którego został pobrany czas wtrysku benzyny. Krótko mówiąc możemy stwierdzić, że komputer gazu oblicza jaką ilość energii, która powinna być wyzwolona za pośrednictwem benzyny, zamienić na odpowiednią ilość energii, wygenerowaną przez gaz.
LANDIRENZO OMEGAS 4.0 w minimalnym stopniu narusza oryginalny system zasilania na benzynę i jest w stanie zintegrować się w sposób wydajny z głównymi funkcjami (kontrola stężenia mieszanki, cut off, EGR, odcięcie paliwa przy zadanych obrotach , itd) jak też z dodatkowymi (kontrola sprzęgła klimatyzatora, nadciśnienie wspomagania kierownicy, obciążenia elektryczne, itd) tego systemu.
Przeliczenie czasu wtrysku benzyny na czas wtrysku gazu jest realizowane w oparciu o szereg parametrów, które oprócz czasów wtrysku benzyny, są pozyskiwane przez komputer ECU(sterownik) gazu, takich jak: ciśnienie gazu na listwie, temperatura gazu, temperatura cieczy chłodzącej w silniku i obroty silnika .
W oparciu o wieloletnie doświadczenie firmy M.T.M. w projektowaniu i w konstruowaniu systemów wtrysku gazowego na gaz płynny i metan powstał nowy sekwencyjny system z wielopunktowym wtryskiem. System ten stanowi szczyt aktualnej technologi i w zakresie wtrysków gazowych do zasilania silników z zaplonem sterowanym. System jest wynikiem ogromnego zaangażowania firmy M.T.M. w spełnianie wymogów technologicznych stawianych przez obecne i przyszłe generacje samochodów. Nie tylko wymogów dotyczących poziomu emisji zanieczyszczeń, ale i tych zwracających szczególnąuwogę na diagnostykę i integrację z oryginalnym systemem - w myśl obowiązujących przepisów europejskich dotyczacych diagnostyki pojazdów (EOBD). Odpowiedzią firmy M.T.M. na te wymogi jest system oparty na elektronicznych wtryskiwaczach (już testowanych i stosowanych na szeroką skalę przez producentów samochodowych) gwarantujący najlepsza, integrację zarówno na poziomie elektronicznym jak i komunikacji, oraz w kontekście mechanicznym i płynno dynamicznym pojazdu.
Pobierz plik PDF z ofertą Sequent 24 | Pobierz plik PDF z ofertą P&D
Stosowany jest do instalacji w samochodach z jedno i wielopunktowym wtryskiem paliwa, wyposażonych w sondę lambda oraz katalizator. JUST jest to system skonstruowany, aby sprostać nawet najbardziej wymagającym jednostkom benzynowym. Dzięki zastosowaniu w centrali sterującej mikroprocesora możliwości operacyjne systemu są znacznie bogatsze. JUST jest określany przez specjalistów z branży jako najlepszy produkt w swojej kategorii systemów sterowania do II generacji instalacji LPG i CNG.
Jest idealny do instalacji zakładanych w samochodach z elektronicznym wtryskiem paliwa, odpowiadających normom Euro 1 i Euro 2. Mieści się w solidnej i hermetycznej obudowie.
Jest to mikroprocesorowy sterownik wtrysku gazu w fazie lotnej w szczelnej aluminiowej obudowie z hermetycznym złączem. Nowoczesna, bardzo zaawansowana technologicznie konstrukcja elektroniczna daje możliwość współpracy z najbardziej wymagqjqcymi sterwrnikamí benzyny (OBD 2), steruje wtryskiem gazu na podstawie sekwencyjnego lub niesekwencyjnego (półsekwencja, full group) wtrysku benzyny. Sterownik Stag 300 zawiera wewnętrzny emulator wtryskiwaczy benzynowych, w przypadku braku gazu następuje automatyczne przejście na benzynę sygnalizowane sygnałem dźwiękowyrn.
SOLID GROUP oferuje swoim klientom najnowocześniejszy system śledzenia pozycji pojazdów, przewożonych ładunków oraz ochrony kierowców. System ten pracuje w oparciu o 24 amerykańskie satelity wojskowe NAVSTAR oraz wykorzystuje najnowsze technologie GPRS i GPS.
System umożliwia:
Nad całością działania Systemu Satelitarnego Monitorowania Pojazdów (SSMP) czuwa Centralna Stacja Monitorowania SOLID. Zatrudnieni w niej operatorzy koordynują:
Konfiguracja urządzeń oraz duże możliwości techniczne umożliwiają stały nadzór nad pojazdami znajdującymi się na terenie kraju.
W naszej ofercie znajduje się także wypożyczalnia bagażników dachowych. Aby dostarczyć Państwu najlepszy jakościowo produkt, wykorzystujemy bagażniki samochodowe firmy HAAG.
POMA Auto-Gaz
Gdańsk-Żabianka
ul. Bitwy Oliwskiej 36A
tel. (58) 554-46-40
tel. 505-051-061
email: pomaautogaz@gmail.com
pn-pt: 7:00 - 16:00
sob: 8:00 - 12:00